bdellium + real techniques

2013-05-16, 19:36:00 / Kategori: vacker med spackel
Korkad & utan pengar att spendera på vad jag vill har jag surfat runt på eleven.se i snart en timme, dreglat och nästan gråtit över saker jag vill ha. Då snackar vi speciellt penslar, jag vill ha ett nytt set till mig själv och ett att använda på kunder. Dröm setet skulle vara detta fina från bdellium (899 kr), det innehåller allt man behöver + lite till känns det som. Även real techniques starter set (299 kr) skulle jag vilja testa på, mest pga deluxe crease borsten. Annars har jag spanat in läppstift från NYX, anastasia brow wiz och massa grejer från too faced. 
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!