maj glossybox - magical beauty

2013-06-09, 15:03:04 / Kategori: vacker med spackel

Hämtade min box för ca en vecka sen och öppnade den men har inte hunnit kolla på produkterna. Jag är nöjd med allt men jag tycker det är lite tråkigt att man får ytterligare en tvål och inget smink. Det jag fick var;

Wen sweet almond mint cleansing conditioner, en produkt som ersätter schampo, balsam och inpackning.
Dr Bronner's magic soaps organic citrus castile soap, en ekologisk och fair trade-märkt tvål.
Akademikliniken pure antioxidant crème, fuktgivande kräm med vitaminer och proteiner som förebygger förtidigt hudåldrande.
Color club age of aquarius nailpolish, sommrigt turkost nagellack.
Lumene beauty base eyeshadow primer, primer för ögon och läppar med lingonfröolja och C-vitamin. Vi använde den här primern i skolan och den är kalas!

Det var även med en liten bonus i form av energidryck, som många andras hade datumet på min gått ut (med ca 3 veckor).




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!