april glossybox - spring clean your beauty

2013-05-06, 16:56:31 / Kategori: vacker med spackel

Hämtade upp min glossybox efter några dagar hemma hos familjen och jag var riktigt nyfiken på den här boxen då jag vet vad andra fått. Jag vart glad för en del grejer och andra kunde kvittat, bäst av allt var iaf paletten från FÄRG som för övrigt är märket vi använder oss av i skolan och jag har tänkt att köpa just den paletten. Jag fick även:
Maria Nila Stockholm palett masque, en färgbevarande hårmask om jag förstår det rätt.
Tancan bronze self-tanning spray, brun utan sol spray.
Vichy normaderm hyaluspot, en punkt behandling mot finnar.
Balance me super toning body wash, duschtvål som sätter igång hudcirkulationen.

Jag hämtade även ett paket från makeupfabriken.se som innehöll en eyeliner kräm och ett penselbälte.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!