praktik och nya skor

2013-03-14, 22:33:00 / Kategori: makeupstudion

På lördag har jag min första praktik via skolan, jag och några tjejer från dagkursen ska sminka på Clarion post hotell. Jag vet inte så mycket mer än att det är kvällsmakeup som gäller men det ska bli riktigt spännande. Hur som kände jag att jag var tvungen att köpa ett par "fin skor", alltså finare än jag är van vid, som jag kan ha t ex vid såna här tillfällen. På lektion nr 23 pratade vi om att starta företag, hur man ska tänka som makeup artist och hur man presenterar sig själv.. alltså behövde jag ett par nya skor. Bilder från lektion nr 22 kommer så fort Elin från min klass mailar dom till mig, hang in there! På Din Sko hittar du dom här skönheterna och för 299 kr blir dom dina.


Melissa

Skitsnygga!

Svar: tack :) vad kul att du skaffat bloglovin nu så man kan följa dig där :)
rocknrollwithlips.blo.gg



2013-03-15, 18:29:38 URL: http://melissa.webblogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!