lektion 19

2013-03-06, 00:06:13 / Kategori: makeupstudion

Idag sminkade jag Maria och lektionen handlade om reklam. Vi skulle välja ut en skönhetsprodukt och göra en sminkning i reklamsyfte med utgångspunkt från produkten. Jag valde en parfym av Carolina Gynning och gjorde en sminkning i lila eftersom själva parfymen är lila. Jag vet inte alls vad som hände, men inget vart som det skulle, jag tappade fokus och allt kändes bara dåligt. Jag fick blandad feedback så det gick väll inte så dåligt som det kändes men jag ville ändå inte ta någon bild på det utan mest glömma och gå vidare. Andra sminkningen jag gjorde vart i persiko och bruna toner, den gick mycket bättre så det var skönt. Den har jag iaf två fina hissbilder på som jag kan bjuda på. Men imorgon är det nya tag och då jäklar ska jag visa att jag kan!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!