årets och min första Glossybox

2013-01-30, 16:17:29 / Kategori:

Igår kom den, min första Glossybox, himla kul idé att man får 5-6 grejer som man kanske aldrig annars provat på. Jag fick;
Burt's Bees lemon butter cuticle cream, en nagelbandskräm som luktar himmelskt av citron.
Percy & Reed reassuringly firm session hold hairspray, ett fuktresistent spray.
Grazette of Sweden XL creative argan oil++, hårolja som är fri från silikon.
Elite models intensity eye pencil,vattenfast kajalpenna.
Oliva by CCS eco makeup remover wipes, rengöringsservetter som återfuktar.

Det var även med ett presentkort från Burt's Bees!
Jag är nöjd med produkterna jag fick även om jag hade hoppats på något mer i sminkväg.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!