vardags beauty

2013-02-17, 18:15:00 / Kategori: vacker med spackel

I torsdags var jag och Helena på stan en sväng, jag skulle handla lite saker till lägenheten. Dagen till ära var det ju alla hjärtans dag och eftersom vi båda är singel och proud of it bestämde vi att köpa en liten present till varandra. Vi gick in på H&M och satte en gräns på 50 spänn, som snabbt vart 50ish, som vi fick handla för. Jag fick ett himla fint nagellack (längst till vänster på bilden) "miss stone heart" och den lilla parfymflaskan "candy pink", båda två från H&Ms egna märke. Det turkosa nagellacket "norwegian sky" och väääärldens underbaraste handkräm från I love... med mango & papaya vart små presenter till mig själv.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!