makeupfabriken.se

2013-02-26, 14:53:37 / Kategori: makeupstudion

Jag tänkte tipsa om makeupfabriken.se där märket FÄRG säljs, det är alltså sminkmärket vi använder i skolan. Är det något jag absolut kommer köpa för privat bruk är det en tom palett med plats för 15 ögonskuggor jag själv blandar ihop. Allt smink är superbra men framtaget först och främst till make up artister, därför kan det vara lite svårt att köpa foundations då man i princip alla fall måste blanda två nyanser för att få rätt. Chokladpaletten använder jag till allt, bryn, shading, ögonskuggor, sotning för att nämna några saker. Den är guld värd och ett måste till så mycket!
På bilden har jag plockat ut några godbitar:
Glitter rödguld 133:-
Ögonskuggspalett 4 färger 249:-
Kabukiborste 224:-
Lilla prokittet nr 1 2495:-
Chokladpalett 1525:-




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!