lektion 16, 17 och en massa vill ha

2013-02-28, 11:49:27 / Kategori: makeupstudion

Både lektion 16 & 17 har handlat om naturlig make up på film, alltså väldigt enkelt & osminkat med smink. Jag har faktiskt inga bilder då det ärligt talat inte har synts någon skillnad. Däremot har jag bilder på önskesaker jag gärna skulle ta emot just nu!
2 paletter från sleek; snapshot & oh so special
3 läppstift från lime crime; geradium, serpentina & cosmopop
Och det jag vill ha allra mest, en ny kamera! Mitt liv skulle bli så mycket enklare och det skulle bli så mycket finare här utan iphone bilder. Jag har hittat den perfekta kompakt systemkameran, Sony NEX-F3KB 18-55, ja tack gärna igår!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!