moyana corigan

2013-04-27, 21:02:45 / Kategori: vacker med spackel

Idag var jag och Melissa på 10 års jubileet av Moyana Corigan, det är ett företag som handtillverkar naturliga hudvårdsprodukter och mineralsmink. Jag har hört talas om deras produkter förut via Melissa och på olika internet sidor men idag fick jag äntligen klämma, känna och framför allt lukta på produkterna. Dom doftar helt underbart, speciellt läppskrubben, och känns väldigt fräscha. Jag fick med mig läppskrubben lemon frosting, concealer med namnet savannah och den finaste finaste finaste glitterskuggan jag sett i färgen bling bling. Moyana Corigan finns att köpa på moyanacorigan.se, nelly.com, eleven.se och lyko.se. De säljer allt från ansiktsrengöring, body scrub, body lotion, mineralpuder/rouge, ögonskuggor, eyeliner och självklart deras kända läppskrubb som jag tycker att alla ska testa!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!