mars glossybox - the red carpet box

2013-04-07, 19:28:43 / Kategori: vacker med spackel

Fick min efterlängtade box i veckan och jag vart riktigt glad över den här. Jag tycker att temat den här månaden var toppen och jag skulle inte vilja byta ut någon produkt. Jag fick;
Smile lab advanced teeth whitening strips, precis som det låter alltså tandbleknings strips.
Da vinci cosmetics mineral shimmer, en mineralögonskugga i guldiga toner.
Trind nail repair, ett stärkande nagellack.
The body shop vitamin E moisture cream & nourishiring night cream, helt underbara krämer för dag och natt.
Jelly pong pong 2-in-1 eyeliner & shadow, svart penna med krämig konsistens som funkar både som ögonskugga och eyeliner.

Jag har testat pennan och krämerna från body shop och jag älskar dom. Krämerna kommer jag köpa med presentkortet jag fick också, ta 3 betala för 2 hudvårdsprodukter hos body shop.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!