lektion 40 & 41

2013-04-22, 21:46:01 / Kategori: makeupstudion
Idag hade vi dubbel lektion i skolan med start kl 9.00, första lektionen pratade vi om svartvitt foto. Vi gjorde en sotning som vår lärare sedan fotade i svartvitt och så fick vi se skillnaden på bilderna. Väldigt användbart just när man gör en sotning. "Andra" lektionen handlade om 30 tal och hur man sminkade sig då, markerad globlinje och klarröda läppar. 
 
Dom här underbara bilderna är tagna med min nya fina kamera som min världsbästa familj köpt till mig och jag hämtade den igår. En Sony NEX-F3 och jag är suuuuper nöjd!
Igår var jag också på en TFP plåtning som kommer ge mig sjukt fina bilder till portfolion, jag är så himla spänd på det färdiga resultatet. Ni får se dom så fort jag får!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!