lektion 34-36

2013-04-10, 23:39:37 / Kategori: makeupstudion

Jag bjuder på alla lektioner i ett inlägg då jag inte har så mycket bilder osv. I måndags sminkade vi mörkhyade modeller och lärde oss om färgsotningar. I tisdags hade vi ännu en hår lektion, vi pratade om olika uppsättningar och så fick vi testa lite själva. Jag satte i blont löshår och gjorde en fiskbensfläta, vart ganska coolt. Idag redovisade vi våra grupparbeten, jag och min grupp pratade om 70&80 talet. Vi hade även klätt ut oss, jag i äkta rock/sleaze stil så klart :) Efter det gjorde vi barnmålningar, jag gjorde en zebra som tydligen såg ut som en mus och så gjorde jag en fladdermus.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!