lektion 32 & 33

2013-04-06, 22:34:00 / Kategori: makeupstudion

Idag har jag varit i skolan och haft dubbel lektion, på en lördag, kändes jätte konstigt men första lektionen var för i måndags (röd dag) och andra lektionen tog vi igen från att Tina var sjuk tidigare. Helena var snäll och gick upp tidigt för att bli sminkad i melodifestivalen stil, alltså lösfransar, ljusa läppar och färg. Andra sminkningen gjorde jag på mig själv och det vart en vanlig svart sotning. Efter lunchen gick vi igenom det grundläggande inom hårstyling, hur man plattar och lockar med en plattång, olika benor och flätor. Inte så himla komplicerat men det var kul att lära sig fiskbensfläta, något jag tycker är himla snyggt men inte kan göra på mig själv i och med längden på mitt hårsvall.

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!